Söndag!

Tjena! Idag så fyller ju min lillasyster år så vi har precis haft lite gäster här. Lite senare ska vi cykla till pizzerian och äta lite! Och om ni undrar varför jag inte har bloggat på några dagar så har jag inte orkat, jag var ju i simhallen med Sofia i förrgår och efter det blev jag väldigt förkyld och så hade jag väldigt mycket huvudverk igår! imon börjar skolan igen. Shit vad sommarlovet har gått fort! Det kändes som man precis var i kyrkan och fick sommarlov. Nu börjar jag alltså 7an vilket betyder att vi kommer att få betyg och nya klasser eftersom Trekanten börjar på vår skola vår skola i 7an! Vi får se hur uppdateringen blir nu i veckan antingen så får jag mer att skriva och bloggar mer eller så har jag inte tid, vi får se! Nu ska jag va lite social. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0