Det närmar sig

Hej! Eller godmorgon kanske jag ska säga eftersom jag nyss gick upp, haha!
Idag ska jag bara ta det lugnt och ladda inför imorgon. Asså herregud tänk att det är julafton imorgon, tiden har gått så himla fort tycker jag!
Anledningen till att jag inte har bloggat är att jag har haft fullt upp, har varit med kompisar osv. Och i torsdags fick vi jullov, så himla skönt! Känner att man verkligen behöver det nu efter en hel termin. På avslutningen var vi i någon nybyggd kyrka som inte såg ut som någon kyrka, haha! Och så gick alla lärare upp på scenen och dansade gangnam style, as kul!

Men vad ska ni göra nu på lovet? Jag ska bara ta det lugnt och sen åker ju jag till Teneriffa dagen efter nyårsafton, så himla gutt!
Men nu ska jag fixa mig lite, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0