svar på frågestunden!

vilket är ditt favoritämne i skolan? 
mitt favoritämne i skolan är nog idrott tror jag ;)

vilka länder har du varit i?
jag har varit i mallorca 4 gånger, gran canaria 2 gånger, turkiet 1 gång, danmark 8 gånger typ, tyskland 4 gånger kanske, finland 1 gång, tror det är alla länder jag har varit i? jag ska ju även till teneriffa efter nyår :) 
 
har du några syskon?
 ja det har jag! jag har en storasyster som heter Ebba och är 16 år och en lillasyster som heter Elna och är 8 år. 

hur lång är du? 
jag är 1,66 cm lång tror jag ungefär! 

håller du på med någon annan sport än dans? 
nej, inte just nu men när jag var liten så brukade jag rida :)
 
 
Vilka är dina närmsta vänner? 
mina närmsta vänner är Sandra som jag har kännt sen jag var liten och är min granne så vi känns som systrar typ! Min bästis Ebba som jag har kännt ända sen vi gick på dagis! och även min kompis Maja som jag har gått i samma klass med och vi dansar även pardisco tillsammans :)
 

Hur länge har du dansat?

jag har dansat i 3 år :)
 
 
vilken dans dansar du?
jag dansar discodans :) 
 
 
 
så det var alla frågor, det blev inte så många men några iallafall ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0