Ebba & Zixten

Hallå, det var ett tagt sendan jag bloggade! under den tiden har jag gått i skolan, dansat, fotat på hopptävligar både förra och denna helgen och varit med kompisar. Känner även att jag inte har något kul att blogga om så det får väl bli att jag skriver om vad jag har gjort som vanligt då! 
Idag har det varit en ganska lugn dag i skolan. Jag och Anna gick och åt på Peking på lunchen idag och sen tog vi en glass efter, tjockisar! Sen slutade vi vid 10 i 3. Och nu har jag precis kommit hem så jag håller på att redigera liter bilder sen tävlingarna. Ni kan få se några på min syster och hennes häst Zixten. Jag fotade även några andra men jag vet inte om dom vill att jag ska lägga ut dom här. 
 
Den sista bilden är sen igår och de andra är från framhoppningen förra helgen. De red inomhus då och då var det svårt att få fina bilder där inne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0