Måndag

Halloj! Måste egentligen läsa en bok nu som jag måste vara klar med snart. Vi håller typ på med någon läsning på svenskan just nu, tråkigt! Hatar det! Men jag har iallafall gosat ner mig i min sköna filt så då ska det nog gå lite bättre.
Imorgon har vi sovmorgon så då börjar vi vid 10 i 10, så himla skönt! Älskar verkligen sovmorgonar då man slipper stressa och kan känna sig utvilad! Sedan på kvällen är det fullt ös! Och sen är det studiedag på onsdag, wiiieeee! Måste bara tillägga att jag har 5 stycken blåsor i min mun just nu, det gör så himla ont och jag kan knappast äta eller prata! Men nu måste jag läsa iallafall, och boken är så himla tråkig!! Kram.


Kommentarer
Postat av: anonym

Varför bloggar du aldrig? Det är sorgligt!

2013-05-01 @ 14:24:04
Postat av: Anonym

Varför säger att boken är tråkig? Jag har skrivit den och jag blir väldigt deprimerad när du säger så! Tänk på det i framtiden// Ann Rosman :)

2013-05-13 @ 15:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0