Grillfest

Hej. Igår kväll var det grillfest hos Emelie. Det var sjukt kul och eftersom vi inte har träffats på hela sommaren så hade vi en hel del att prata om. Jag sov även där och jag tror inte vi gick och la oss förnst halv 4 typ och sen var det så himla varmt så jag sov bara 3,5 timmar, så ja, jag är väldigt trött nu så jag ska faktiskt snart gå och lägga mig. Jag tänkte försöka sova på dagen men det blev inte av. 
Nu i helgen är det stadsfest här i kalmar, så imorgon ska jag gå med Maja och på fredag ska jag gå med Anna och Alva. Ska bli jättekul! 
 
Som jag skriver nästan hela tiden så är jag ju jättedålig på att blogga, men jag tror ni förstår att jag inte har tid nu och det är ju sommarlov och då vill jag passa på att njuta så mycket jag kan av det. Kramar 
Hade ingen passande bild så det fick bli en på söta Lovis och Elna från midsommar :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0