Träning

Hej! Nu är det endas 2 veckor kvar till skolan börjar, säger som alltid, Shit vad snabbt sommarlovet har gått! Tur att jag åker till Mallorca veckan efter skolan har börjat så då får man en liten extra vecka :)
Nu har jag även börjat träna lite. Jag har pw två dagar i rad nu och ska även gå idag. Jag köpte ett par nya gå/joggning skor igår så nu känner man sig mer taggad till att träna. Det är bra att få en bra kondition till dansen också. Snart kan jag även börja springa också och jag tror jag har bättre kondition än vad jag tror så det ska jag nog göra imon.

Nu sitter jag iallafall och äter frukost. Jag gjorde en blåbär och kokos smoothie, jättegod! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0