Dålig dag

Denna dagen har precis inte varit den bästa. Det började med att jag vaknar upp med världens tryck över näsan och var jätteyr pga det, men jag kämpade mig till skolan ändå och det förtsatte hela dagen. Sedan när jag kom hem så skulla jag ut och springa och jag hann väl komma 1,5 km innan jag fick astmaanfall och fick gå resten av vägen och sen fick jag jätteont i benet för jag har tydligen överansträngt det. Har även väldigt ont i ryggen sen igår när vi hade innebandytunering och jag fick en tackling i ryggen, och har även blåmärken på hela benen också, haha! så kan säga att jag har varit en gnällig Maja idag. Stackars alla som fått höra mig. 
Men nu ska jag bara ta det lugnt hela kvällen så borde det inte hända någonting mer.. men det skulle inte förvåna mig om det gjorde det.  kram 
Myskoftan har varit på idag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0