Djupt inlägg

Sitter just nu och tänker förmycket. Känner mig dålig ful och inte tillräcklig, absolut inte deprimerad utan är ändå glad. Visst är det konstigt när man känner så? Kan liksom känna mig jätteledsen över ett litet litet misstag som inte gör något. Kan känna mig ledsen för andras skull och kan inte sluta tänka på det. Det är ingenting som har hänt nu om ni tror det utan jag bara känner mig så idag. 
Det som är alldra jobbigast är mig själv, hur jag ser ut, hur jag är, hur jag beter mig. Det är sån press idag med hur man ska se ut för att få en kille eller hur man ska va. Om jag ska vara helt ärlig så känner jag mig så himla ful! När jag ställer mig framför spegeln får jag en klump i halsen och vill bara slita ifrån mig allt fett. När man hör någon i skolan prata om just tjockhet tror jag alltid de pratar om mig. När man sitter på en stol och rumpan sticker utanför. Alltså det är hemskt att det ska vara så! Att man inte känner sig fin och stolt över sig själv. Och om man inte gör det tycker jag att man ska få träna utan att få en massa kommentarer om att man är så fin som man är och att man inte behöver träna. Jag vill ta tag i det här, jag vill känna mig fin och jag vill faktiskt se ut som de andra! Detta är absolut ingen kritik mot er här på bloggen utan jag vill bara skriva av mig lite. Kram 



Kommentarer
Postat av: sandris

finaste majsan <333333333333

2013-12-04 @ 19:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0