Söndag

Hallå! Känns lite tråkigt när det inte är nån dans idag. Men jag får hitta på nått annat kul istället! 
Lite tidigare idag var jag, pappa och Elna och köpte julgran så nu har vi pyntat den lite, och just nu väntar vi på att mormor och morfar ska komma och fika, mysigt! 

Igår var jag med sandra hela kvällen. Vi var ute och gick en runda i hela Smedby. Sedan pratade vi en massa , hade en hel del att prata med henne om. Känns skönt att ha en vän som man verkligen kan säga allt till och som man verkligen litar på! Sedan kollade vi även lite flyg och bussbiljetter till Stockholm, det ska bli så himla kul att åka dit med henne! 
Känner mig faktiskt väldigt glad idag även att det är en massa grejer som tynger mig, det är nog för att det snart är jullov, hehe! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0