Sunday

Hejsan! Det är grymt fint väder i Kalmar idag, så nu ligger jag ute och solar. Det är säkert över 25 grader!
Jag skulle bloggat igår men jag fick inte in inlägget så jag skippade det. Men igår så var jag först på modehuset med familjen då vi behövde köpa lite grejer till resan imon. Och sen körde de mig till en kompis och så gick vi på kalmarmarknad tillsammans, men vi hittade inte så mycket så vi gick till slottet och fikade istället. Sen åkte jag hem vid 4 typ eftersom jag var tvungen att ta min penicillin och packa. Men sen var jag med Sandra hela kvällen istället för att packa. Så nu måste jag göra det idag. Det känns som jag skjuter på det hela tiden, haha! Men jag tänkte bara säga att vi åker tidigt imorgon bitti så jag kommer nog inte blogga mer. Sen har jag ju inte något internet i Danmark heller så jag lär nog inte kunna blogga där heller. Men jag kommer hem på torsdag igen så då hörs vi. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0