Ändrade planer!

Hej! Skulle ju egentligen gått på fullt ös igår men självklart fick jag feber! Jag märkte när jag var i skolan att jag fick ont i halsen och att den svullnade upp och att jag fick svårt att andas, men jag trodde det bara var en reaktion på alla läkerolen jag hade ätit. Senare på eftermiddagen på tyskan så tyckte jag att det blev lite bättre men då fick jag ont på ett annat sett och då trodde jag att jag hade fått blåsor i halsen eftersom jag har 5 st i min mun just nu! Men efter det gick det över till halsbränna.
(Jag har ju tagit bort mina halsmandlar så jag får alltid halsbränna istället) sen när jag kom hem från skolan så hade jag ju självklart feber också! Blev jätte besviken då jag inte kunde gå på fullt ös, och sen skulle jag har kollat på danstävlingen idag men det kunde jag ju inte heller... Plus att jag har blivit förkyld nu också! Så nu blir det att bara ligga och vila tills på lördag då det är dansuppvisning som jag inte får missa att vara med på! Kramar till er!

Bild från igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0