Mina närmsta vänner.

Min absolut närmsta vän är Sandra! Hon är som en syster till mig och jag har alltid kul när jag är med henne. Vi har kännt varandra ända sen vi var pyttesmå eftersom vi är grannar. Och jag vet inte hur många minnen vi har tillsammans. Vi har tex varit i lalandia 2 gånger tillsammans. Jag minns också när vi alltid lekte "melodifestival" i hennes kök och Ebba (storasyster) skulle alltid vinna, haha! Då var vi inte så gammla! Men Sandra betyder grymt mycket för mig och det har hon alltid gjort och kommer alltid göra! Hon är den vännen alla borde ha! 
 
Sedan har vi Maja. Hon är en supersnäll och omtänksam tjej. Vi går på dans tillsammans och så går vi på samma skola. Man vet alltid att man har henne om det skulle vara något och vi har alltid kul tillsammans! Vi gick i samma klass 1an-5an och vi började nog vara mest när vi gick i 3an. Vi brukade alltid gå hem till henne efter skolan och bakade nästan varje dag, haha. Kommer även ihåg när vi åkte till växjö och shoppade och var i simhallen där! 
 
Tove! Henne lärde jag känna i början av 7an. Hon är världens snällaste och goaste lilla tjej som jag saknar oehört mycket! Vi har alltid kul ihop och jag kan alltid lita på henne. Vi har tyvärr tappat kontakten lite nu när jag har bytt skola men vi försöker träffas så ofta som det går! En vän som Tove borde alla ha! 
 
Sedan har jag många fler vänner som jag umgås med i skolan och från min förra skola men jag har tyvärr inte bilder på alla. Men dessa tre står nog mig närmast om hjärtat <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför tog du inte med Ebba och Emelie? Är inte ni vänner längre och isåfall varför inte? Har hört gott om de eller är de inte snälla? Och vilka är de med nu om ni inte är vänner?

2013-05-13 @ 15:40:37
Postat av: Sandra

Världens bästa Maja!!!!! <3

2013-05-13 @ 22:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0