Onsdag

hallå! mamma tror säkert att jag städar mitt rum just nu, men istället sitter jag och bloggar, haha! Idag slutade jag vid halv 2. Och nu är vi lediga imorgon och på fredag. Och sedan på lördag ska vi ner till karlskrona för att fira min kusin som fyller 20 :) Har inget kul att skriva om idag utan att jag har dansat sista lektionen, men det kanske ni visste? haha! Gick bra tycker jag, men vi har bara tränat på en dans som vi ska visa upp för skolan sista veckan. Eller det är inte bara en dans utan det är många som vi har satt ihop! Men nu ska jag faktiskt vara duktig och städa mitt rum. kram! 
 
Elna uppe i en höghöjdsbana i Teneriffa :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem/ vilka är dina närmaste vänner? :) svara i ett inlägg

2013-05-09 @ 23:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0