Sommarkänslor

Nu känns sommaren så himla nära. Visst det är ju typ sommar nu men jag menar liksom sommarlovet och det.
Tänk, nästa månad får vi sommarlov, så himla underbart. Kunna slippa skolan och läxor och bara kunna slappna av. Det är det bästa jag vet! Sen börjar jag 8an. Jag vet att min syster tyckte den var väldigt jobbig och hon hade läxor nästan hela tiden då, men nu går ju inte jag på den skolan så jag vet faktiskt inte hur den är på min skola? Hoppas på att det blir lugnt iallafall. Sen åker jag utomlands veckan efter skolan har börjat så då har man ju även det att se fram emot. Har också en massa roligt i sommar inplanerat! 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej nu får det vara nog! Inga fler bilder nu för jag blir så yr av de! Lägg ut bilder på grodor istället!
Med vänlig hälsning/ Ulla och Björn

2013-05-13 @ 15:31:57
Postat av: Anonym

Kan inte du göra videoinlägg, det skulle vara jätte kul!

2013-05-13 @ 15:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0