Det är f*n inte klokt!

Ligger just nu i sägen och fryser satan. Feber och ont i halsen, yepp! Det är ju klart jag ska bli sjuk igen när jag hållt mig frisk i 2 veckor. Nä, nu orkar jag inte mer faktiskt! Är det normalt att man är sjuk såhär ofta? Var ju borta från skolan hela veckan innan lovet och lite veckan innan det eftersom jag hade hög feber. Jag vet ju att jag har dåligt emunförsvar men jag har försökt att äta mycket sallad, frukt osv. Men det verkar ju inte hjälpa. Får be mamma ringa till vårdcentralen imon och fråga om det finns någon som stärker upp det. Det måste det väl ändå göra? Vaknade liksom upp i panik för någon timme sen för jag inte kunde andas eftersom jag är så tjock i halsen, läskigt. 
Nej, nu ska jag sluta gnälla och hoppas jag somnar och vaknar upp frisk imorgonbitti. Kram 
Brist på bilder. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0