It's friday

Yeeeey, äntligen fredag! Denna veckan har gått väldigt fort faktiskt! Och ja, förlåt att jag inte har bloggat! 

Landade nyss hemma efter en hel dag i stan. Först gick jag i skolan till 3, sen gick jag och ebba till stan för jag skulle klippa mig och efter det gick vi till espresso house och fikade, åt seriöst världens godaste lussebulle och drack varm choklad. Efter det gick jag till Diamond spa där resten av familjen var. Mamma fick i present när hon fyllde år en fiskbehandling mot fötterna där, så hon var på den idag och då passade vi på att hänga med eftersom pappa kände dem. Sen åkte familjen och åt kinabuffe, mysig fredag! Nu väntas idolmys med min snapple! Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0