Första inlägget 2014

Hallå! Bloggen har legat död i några dagar nu och jag ber om förlåtelse. Men som vanligt har jag haft annat att göra. Har börjat vända lite på dygnet nu när det är lov och får panik varje morgon när jag vaknar och ser att klockan är över 12. Då känns det som man missat halva dagen. Men lovet har och är väldigt bra faktiskt, tar det mestadels lugnt och umgås med kompisar. Har även hunnit gå på bio några gånger, senast igår faktiskt då jag kollade på hundraårigen med familjen och mormor o morfar. 
Juste nyårsafton har det också hunnit vara och det firade jag med familjen, släckten och så kom Ebba hit, jättekul! 

Nu ikväll har sandra varit här och vi bokade flygbiljetterna till Stockholm. Tidigare under dagen fick jag även reda på en sjukt rolig grej som vissa redan fått reda på. Berättar mer om det en annan gång. Puss o godnatt! 
Lite glimtar från nyår! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0