Firande för Anna!

Idag fyller Anna år så vid 11 hämtade Alva och hennes pappa upp mig och Ebba och så körde vi hem till henne och bytte bil. Sedan åkte vi till gokartbanan på Öland och där väntade vi på Anna som vi sedan överraskade där. När hon kom hade hon ögonbindel på sig så hon visste inte vart hon var!
Efter vi hade kört så åkte vi ner till en jättemysig strand och åt mat och kladdkaka med jordgubbar och grädde! 
Så jag har haft en väldigt mysig dag och jag hoppas Anna blev nöjd med sin present! 

Har ju haft ett blogguppehåll ett tag och det finns jättemånga anledningar men det skriver jag i seperat inlägg senare! Hoppas ni har det bra iallafall och njuter av sommaren! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0