Härlig dag!

Idag har bara varit en lugn dag då jag har hunnit med det jag har velat och kan känna mig nöjd med dagen! 
Som sagt så var det gymnasiemässa idag och nu känner jag mig väldigt säker på mina val vilket är skönt. När jag kom hem tog jag en promenad med hunden och efter det en cykeltur på 7,5 km. Jag ska skriva ett seperat inlägg sen om hur min träning går och hur ofta jag tränar osv. Men jag kan säga att det går bra nu iallafall! 

Nu ikväll så har jag varit i stallet och jag och min syster gick en sväng med vår häst. Det är så himla mysigt att komma upp till stallet ibland. Det var så himla dimmigt ute och det kändes nästan lite kusligt men det var himla mysigt! 
Jag hoppas ni får en fortsatt bra helg! Kram 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0