fortfarande ingen insperation...

Har fortfarande inget kul att skriva om men eftersom bloggen känns helt död så släner jag in ett inlägg om vad som har hänt under tiden. 
Förra veckan var jag och hälsade på den nya skolan som jag börja på måndag :) ska bli riktigt kul! annars har det inte hännt så mycket, vi har bara haft en massa prov osv. har även tränat som en galning till tävligen, hoppas att det går bra på den, det är precis två veckor kvar!
Idag ska jag till stan och träffa Hanna! hon går i min nya klass. ska bli kul att träffa henne ;) slänger in en bild på min outfit idag, puss! 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Fin trjöa, älskar den blåa färgen! :)

Kram

2012-10-07 @ 16:21:01
URL: http://alltomrebecka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0