Fullt upp!

Hej! Förlåt för jag inte har bloggat men har verkligen fullt upp med skolan, kompisar, dansen osv.
Idag slutade vi vid 3 sen tog jag bussen hem så var hemma vid halv 4 ungefär. Sen jag kommit hem har jag bara slappat, så skönt! Imorgon slutar vi vid tio över 3 och sen ska jag åka hem och byta om och sen ska jag till min förra parallallklass disco, ska bli kul att träffa dom när jag inte träffat dom på några veckor!
Sen på lördag ska jag tävla! Längtar! Känns bra nu när jag har en bättre dans :) men nu ska jag träna, pusshej!

Dagens outfit...

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/1606770/images/2012/pic_5080287c9606ee08d032688f.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0