En dag på Liseberg

Har ju varit på Liseberg idag igen fast med familjen. Det har varit jättekul och nu har jag äntligen landat hemma igen efter en lång bilresa. Vi åkte bara fram och tillbaka under dagen så det har blivit ganska mycket bil åkande eftersom det tar 4 timmar dit. Vi hade iallafall bättre väder denna gången än sist då det började regna väldigt mycket.
Min lillasyster hade en sån himla tur så hon vann både godis, chips och kexchoklad idag. Så fuskigt, men hon får ju självklart dela med sig, haha. Nu ska jag försöka sova men jag tror inte det kommer gå så bra eftersom jag har fått ett sånt himla magknip så jag får väl vila lite först. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0