Lördag

Hej! Det gick bra hos doktorn igår, jag fick penicillin och ska tillbaka dit på onsdag. Det jobbiga är bara att jag har jättesvårt att svälja tabletterna så jag måsta krossa dom och lägga i joggi för att inte känna smaken, men jag vet inte hur jag ska göra nästa vecka i skolan eftersom jag måste ta det mitt på dagen också, jag får väl i värsta fall ta det när jag kommer hem. Som tur är det bara i en vecka som jag ska äta penicillinet! 
Men idag har jag varit på modehuset med pappa och Ebba och köpt lite grejer, sen hade vi släktkalas för min pappa som fyller år idag. 
Snart kommer mamma och pappa hem med mat, får se om jag kan äta något för jag har fått jätteont i magen av penicillinet. Kram
Mys! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0