Mysdag

Hallå! Idag har jag haft en härlig höstdag med mina fina föräldrar! Mysigt att ha de för sig själv ibland! Vi har iallafall eldat på baksidan. Vi gör om i andra delen av huset så vi eldade upp lite gamla lister osv. Sedan grillade vi korv över elden, mys! 
Nu börjar jag tyvärr känna mig lite krasslig IGEN! Är seriöst sjuk hela tiden nu! Var ju sjuk halva förra veckan så jag kunde bara gå 2 dagar i skolan. Får hoppas jag håller mig frisk nu! 
Det ska även typ bli storm här jag bor inatt. Läskigt eftersom vi har en skog precis vid baksidan, så det låter ju så mycket och så kan det välta ned träd!

Nu ska vi snart äta. Det känns ju som klockan är jättemycket nu egentligen, men den är bara halv 8. 
Vad tycker ni om den nya designen förresten? Kram 



Kommentarer
Postat av: Emilia Sjödin

vad mysigt! :)

2013-10-28 @ 10:49:14
URL: http://emiliasjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0