Söndag

Denna helgen har blivit en riktig träningshelg! Igår så gick jag och mamma 6 km, och idag har jag ridit och snart ska jag iväg och dansa. Jag kommer verkligen ha mycket träningsverk imorgon.  
När jag red idag kände jag verkligen hur dåliga benmuskler jag har, visst zixten är ju väldigt jobbig att rida och eftersom jag inte rider honom så mycket så kör han med mig hela tiden. Nästa gång ska jag rida i dressyrsadeln för jag tycker verkligen inte om hoppsadeln som jag red i idag, man hamnar så långt bak i den, och eftersom jag inte rider så ofta så har jag väldigt dålig balans, haha! 

Nu måste jag byta om till träningskläderna för dansen börjar om en timme. Kram 






Kommentarer
Postat av: Emilia Sjödin

Hej! Det skulle vara jätteroligt om du ville ställa en fråga i min frågestund :) P.S du får en länkning till din blogg ;)

2013-10-06 @ 21:57:28
URL: http://emiliasjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0