Onsdag

Varit en väldigt lång dag idag, och jag vet inte hur mycket otur jag har haft. 
Först började det med att vi hade skoljogg och eftersom jag inte kunde vara med pga tån så fick jag hjälpa till att pricka av när de hade sprungit klart. Men när vi var på väg dit så kunde inte jag gå så snabbt, så Emelie och jag gick sist av alla. Vi gick även till en lekplats på vägen (haha) och skulle hoppa på någon gunga och Emelie hade redan satt sig på den ena sidan så när jag skulle upp så trillade jag och fastnade med skon så jag hängde där upp och ner och tillslut trillade jag ner i sanden och fick sand i hela byxorna. När det var slut där fick jag reda på att min syster skulle till akuten och då ville jag hem så fort som möjligt, men självklart missade jag bussen! Det ända bra med den här dagen var att mamma hade beställt en iPhone 5 till mig. Och sen kom Sandra till mig på kvällen och höll mig sällskap :) imorgon och på fredag är det studiedag också! 
Älskade syster, hoppas du blir bra nu! <3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0