Plugg

Denna kvällen kommer bestå av en massa plugg. Har inte kunnat göra det innan eftersom jag var på modehuset då och sen körde mamma och pappa mig till dansen direkt, sen kom jag hem vid halv 6 och då åt jag och sedan duschade jag och fixade tån. Så jag har inte hunnit plugga så mycket. Har ett no prov imon och känner att jag inte kan mycket alls, hatar när man känner så innan ett prov! 
Måndag imon igen då, känns inte som det har varit helg. Men jag har iallafall lite att se fram mot denna veckan, på tisdag är det pizzakväll i stallet och sen har vi studiedag torsdag och fredag, och sen på lördag är det marknad i bäckebo där min mormor och morfar bor. 
Nu ska jag ta tag i läxorna innan Wallander börjar vid klockan 9. Kraaaaam

Passar på att stretcha under tiden, haha!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0