Haft ett underbart lov!

Sista dagen på lovet idag då. Eller egentligen i fredags om man inte räknar med helgen! 
Jag har iallafall haft ett jättebra lov och vi har ju haft så himla fint väder också!! 
I onsdags var jag ju med Ebba och Alva som ni såg på bilderna här nedan. Och i fredags och igår var jag med Tove. Vi var mest ute på hästklubben och fotade på tävlingarna. Igårkväll grillade vi även och spelade årets första kubbmatch som jag och Tove förlorade, hahah!

Idag ska jag sola och bubbla lite. Vi fick hem den nya bubbelpoolen i fredags! 
Sedan ska vi in till modehuset och fixa lite till Elnas tävlingskläder. Och efter det kör mamma o pappa mig till dansträningen. Kram 



Kommentarer
Postat av: Emilia Sjödin

Hej! Jag har skrivit ett inlägg på min blogg om självkänsla. Och det finns tre frågor i slutet av inlägget som jag skulle bli jätteglad om du svarade på. Jag tycker det är viktigt. Kram.

http://emiliasjodin.blogg.se/2014/april/egoboost-tips-och-en-utmaning-till-er.html#comment

2014-04-27 @ 16:47:46
URL: http://emiliasjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0