Tisdag!

Hallå! Har precis lagt mig i sägen och ska snart försöka sova. Dock har jag så himla ont i magen så det lär nog bli en fight! Vet inte om jag är allergisk mot något eller om det är något annat med tanke på att jag måste springa till toan flera gånger om dagen och så har det varit i över 1 vecka nu! Men ska ringa till vårdcentralen imon och kolla upp det! 

Imorgon lär det nog bli en ganska stressig kväll eftersom jag ska hinna fixa mina naglar och duscha, och så ska jag hinna krusa Elnas och mollys hår till tävlingen på torsdag. Det är deras fösta tävling vilket ska bli jättekul att se på! Jag hoppas det kommer gå bra för dom och så mycket som jag har sett så är dom jätteduktiga! 
På söndag blir det uppvisning med min grupp på sandra, vilket ska bli kul!! Kram 
Bubblade med mina mysisar i söndags-kväll! ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0